bip 150

Świetlicowa Kolonia Pogorzelica 2018

Tegoroczne wakacje w Świetlicy Środowiskowej w Kętach rozpoczęły się wyjazdem na Kolonię do Pogorzelicy. Na miejsce dotarliśmy w sobotę 23 czerwca ok godziny 10.00.

Dzień rozpoczęliśmy od zapoznania się z Ośrodkiem i spacerem po okolicy. Po obiedzie nareszcie wybraliśmy się na powitanie morza. Każdy dzień pobytu był wypełniony atrakcjami i zaplanowany co do minuty. Niemal codziennie pływaliśmy w morzu pod okiem ratownika. Na plaży nie było nudy, tworzyliśmy budowle z piasku, graliśmy w piłkę, zbieraliśmy muszelki, kamyki, a chłopcy kopali gigantyczne doły.  Każdy poranek rozpoczynał się od gimnastyki i biegów wzdłuż plaży.

W poniedziałek i w środę po śniadaniu odbywały się zajęcia w grupach z arteterapii na których tworzyliśmy ”Wakacyjne Albumy” oraz koszulki własnego projektu. Przez cały czas kolonii zdobywaliśmy punkty za różne aktywności m.in. porządek w pokojach, wymyślenie nazwy i flagi pokoju, wykonanie pocztówki, malowanie farbami luminescencyjnymi. Na koniec pobytu pokój, który uzyskała największą ilość punktów otrzymał nagrodę.

We wtorek zwiedzaliśmy Międzyzdroje oraz Zagrodę Żubrów w Wolińskim Parku Narodowym, a w czwartek szliśmy plażą do Latarni Morskiej w Niechorzu. Widoki z góry zapierały dech w piersiach. Atrakcjom nie było końca. Wtorek i czwartek zakończyliśmy integracyjną dyskoteką a w środę czekało na nas ognisko. Fajną niespodzianką dla wszystkich była ścianka wspinaczkowa oraz   zjazd po linie, tak zwana Tyrolka. Piękna pogoda zachęcała nas do aktywności na świeżym powietrzu. Zabawy integracyjne, mecze siatkówki i piłki nożnej odbywały się codziennie. Korzystaliśmy również z placu zabaw przy naszym ośrodku. Nie można tu pominąć również zajęć muzycznych, na których powstała zabawna piosenka o uczestnikach kolonii. Dała nam ona wiele radości i uśmiechu. Niesamowitych doznań dostarczył nam jednak najbardziej wschód słońca. Było to wspaniałe przeżycie, a ci którzy nie wstali żałowali. Wszyscy natomiast podziwiali piękny zachód słońca. Na zakończenie otrzymaliśmy pamiątkowe medale i breloczki. W pięknych okolicznościach przyrody mieliśmy okazję poznać swoje słabe i mocne strony, a z daleka od rodzinnego domu nauczyć się samodzielności i współpracy w grupie. Jednogłośnie stwierdzamy, że była to najlepsza kolonia „Ever”!

Do oglądania pełnej fotorelacji zapraszamy na naszego Facebooka: Świetlica Środowiskowa  w Kętach im.hm Bronisławy Zbylut.

Dzieci i wychowawcy  Świetlicy Środowiskowej w Kętach

• foto9

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

© 2024 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętach. All Rights Reserved.